Accepterad Spear1. | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? spear1.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft det väldigt tufft i sitt liv. När han föddes så dog hans mamma. PGA olika anledningar. Så min karaktär växte upp utan en mamma. Hans pappa var en dråg användere. Han tog dråger varenda dag. Han hadde det tufftt i hushållet. Hans pappa jobbade inte så de hade inga pengar i ett hus de inte hadde betalt klart för. Vilket är inte bra. Men något förändredes när min karaktär blev 12 år gammal. Hans pappa blev arrestead av polisen för olika själv som drågandvändning samt vapenbrott. Så Min karaktär kom med i en bra härlig familj. Som älskade honom och tog väl om han. Där älskade han det. Sedan efter några år när han nu är 29 år. Så har han ett bra jobb med 3 baren och en älskande kvinna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väl mycket. Jag bidrar med EXTREMT bra RP. Då jag har rpat påp servern förr. Så ifall jag blir medlem på servern så kommer jag bidra med en härligt RP samt MYCKET aktivitet!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man har ett väldigt bra scenario. Detta menas att båda parter ska ha det kul i ett scenario. T. EX Loz Zetas har kidnappad lost angels. För att göra det scenariot roligt så behövef man inte döda lost angels grabben direkt. Utan man gör ett väl utspelat scenario för att kunna ha det roligt. Samt att andra parten ska ha det lika roligt! Samt att man inte behöver vinna VARENDRA scenario som man spelar i. Utan man kan låta andra motparten vinna ibland med

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. POWERGAMING: Power gaming är att man spelar med en "kraft" Alltså t. ex. Motparten håller på att jaga dig i flertals bilar. Du väljer att köra upp på ett berg med en sänkt BMW m5. Det är powergaming för att du vill vinna scenariot och inte göra det roligt för båda parter POWERGAMING 2: Power gamikng två är att man spelar för makt och pengar. Alltså att du bara skuter för att få makt och du skluter bara för att bli rik. SUNT FÖRNUFT: Sunt förnuft måste man ha. Man måste ha ett tänkande i det man gör. Hade du gjort det du ska göra nu i riktiga livet? Till exempell du går fram till ett stort gäng. Och du väljer att hetsa. Då de är suntförnuft eftersom man tänker inte i det man gör. COPBAIT: copbait är att man försöker få poplisens uppmärksam het på ett dåligt sätt. RDM: Man går och dödar random människor utan ett grundläggande själ. VDM : Man använder ett fordon som ett vapen. FEARRP. Man värnar inte om sitt liv. METAGAMING: Man tar information från andra platformar en IG. Alltså du kanske sitter i ett discord call och METAR för att vinna scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har RPat förr på Unive och vet mycket inom det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka