Accepterad Spear1. | Ansökan till Servervakt [Roziii&Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Spear1.

Vad är ditt Hex:ID 11000010b57017b

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av att, komma hem från skolan. Sedan så startar jag upp datorn och börjar spela, detta kan bero på dag till dag eftersom ibland har jag privata saker som sker. Men Jag brukar spela CA 4 timmar FiveM unive per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har nu varit medlem nästan ett år, för 2 månader sedan dock fick jag tillbaks min medlemskap efter en Permanent ban. Men nu är jag medlem och har varit medlem/unbannad i prick 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga bild, men jag har blivit bannad totalt 5 gånger tror ja. 1 felaktig dock, där det står att jag ska unbannas direkt eftersom det fungera inte att unbanna mig av någon anledning.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift lik staff, men vi är här för att avlasta dem för att sitt jobb dem gör, till exempell. En servervakt har tillgång till olika kommandon som kan användas för att avlasta staffs, så som /DV /Svban /kick /togglename. Med hjälp av dessa kan man hjälpa till staffs med till exempell lallare och oseriösa RPare. Man kan va som en liten städerska och /DVa bort pajade bilar som bara står. Man kan även kicka vissa som inte kan bete sig. Men helt enkellt sagt så är en Servervakts jobb att avlasta staffs och hjälpa servern!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag finner för mycket lall, för myycket oseriös RP. Och ibland till och med regelbrott. Jag vill bli servervakt på servern för att fixa detta och se till att servern är ren och staffs kan göra sitt. Så staffs inte behövre sitta med ett par lallare utan att de får göra sitt. Och jag får göra mitt. Jag vill just också bli servervakt för ibland ser jag folk som inte får den hjälp de behöver. Till exempell så kan man /kicka eller /svbanna någon som sitter och lallar eller allmänt har inte bra RP. Även så vill jag bli servervakt helt enkellt för att hjälpa staffsen och avlasta dem för ett bättre unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Som servervaktkan man vara korrupt fast som leder till indragen sv osv. Men korruption innebär att man uttnytjar det man kan göra. Till exempell så kan det vara så att du går till sjukhuset och väljer att /svbanna alla på sjukhuset. Eftersom du vill bara att ingen ska va där. Såklart så händer detta inte med mig. Men korruption vill jag även förebygga mot ett bättre unive

Abuse: Abuse innebär att man tar tillvara på sina perms. Detta kan vara till exmepell. Du som servervakt på servern är i ett scenario. Vi kan säga ett skottscenario, du väljer att sätta på /toggleid som wallhacks samt även när du dör så revivar du dig själv. Detta är abuse då man abusar sina perms som servervakt. Detta vill jag förebygga och vill stoppa. Detta händer såklart inte med mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka