Nekad Spear1. | Ansökan till Servervakt [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Spear1.

Vad är ditt Hex:ID 11000010b57017b

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på vardagar bestär av. Skola kommer hem sedan spealr unive ca 4-5 timmar. beror på hur jag mår och min vilja. På helger så är jag inne på unive ganska må¨nga timmar. Ca 6 timmar & uppåt. Jag är mer aktiv på helger såklart pga ingen skola

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem först den 16 juni. Men sedan blev jag av med test medlem och sådanna grejer och senast jag blev medlem igen tror jag var den 14 april!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 4 gånger giltligt och 1 gång icke giltligt. Kan ej bifoga bild kan visa i intervjun ifall jag blir godkänd :D

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift som är som staffs, fast har mindre ansvar. Man kan vara en clean up för servern. Alltså ifall man ser en pajad bil som bara står där kan man /dv a den. Detta är för att hjälpa servern för mindre lagg osv. Man kan hjälpa staffs med mindre regelbrott. Såsom man kan använda /kick eller /svban för dem som inte beter sig. Till exempell att en lallare kommer på prien och börjar slå allt & alla. Då kan du som SV /svbanna eller /kicka personen för lall/RDM. Man är alltså som en liten staff fast med mindre ansvar & perms. Som hjälper servern frammåt!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att hjälpa servern mot ett bättre unive. Jag vill att det skall bli mindre lall och mer seriös RP. Jag ser alldelles för mycket lallande på olika ställen som inte hör hemma på en RP server. Det vill jag motverka och hjälpa servern mot. Eftersom jag ej har tålamåd för det och violl verkligen hjälpa till servern mot högre och bättre standard. Så att normala spelare slipper allt lall osv. Så att gatorna blir rena från pajade bilar och att Unive får en bättre RP nivå

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Korruption är att man använder sin makt fel. Man använder sin makt för sin part, glädje och användning åt sig själv. Till exempell. Du som Servervakt får ett PM till dig skickat och personen säger "Reviva mig jag dog i en skottlossning" Då revivar du faktiskt han. Det är korruption och det ogillar jag extremt. Detta vill jag motverka och hjälpa Unive mot.

Abuse: Abuse är att man använder sina perms till sin godo.Till exempell: Du som Servervakt sätter på Toggle ID innan en stormning. Du använder toggle IDt som ett sorts wallhack så att du vinner scenariot. Detta är abuse på Toggle ID. Bara för att du ska kunna få en vinning i scenariot och kunna vinna det. Alltså man använder sina perms till SITT godo. Detta ogillar jag extremt och vill motverka såsom korruption också. Jag vill se till att det kommer bort från Unive!

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 2 månader efter unban från permanent avstängning.

Du får ansöka igen 2024-06-07, Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka