Inaktuell spbo2725 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spbo2725

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? per-isak

Vad är ditt discord namn? spbo2725

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: carl johansson 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,social,omtänksamm

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär föddes i svergie och som ung ålder hade han ett stort intresse av bilar och jobba inom bilhandlare,när han blev 18år så började han plugga till platinomcars och vid 19års åldern fick han jobbet där på bilhandlarna och blev jätte glad för de var hans dröm hans föräldrar har stöttat han hela tiden med hans dröm. och u unive staden vill han jobba på marja lisa för de är hans dröm att jobba inom bil handlarrn!

Vad kan du bidra med till serverns RP? med en social rp och roliga scenarion och en bra rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela ör vinst hela tiden man ska låta motpartnen vinna med mening för man vill spela för motpartnen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot regel och jag blev bannad och kommer ej gö om de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Vdm vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen. Vehicle death match. 2. RDM. RDM är att man dödar eller slår någon utan anledning "RANDOM DEATH MATCH". Suntförnuft. Suntförnuft är att man alltid ska ha ett logiskt tänkande och alltid tänka sig för innan man utför vissa handlingar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka