Nekad Spaz0 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spaz0

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? spaz0

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Calle Berg han kommer från Stockholm och han är 19 år gammal. När Calle var liten brukade han och hans vänner va ute och göra buss och sånt. Calle var alltid ute först och gick sist och en av hans vänner fråga varför han alltid var ute då sa Calle att hans pappa slog han och drack mycket sprit och det var därför han alltid var ute. Vid den tiden var han 13 år gamla och hans kompisar behövde va hemma vid 21:00 varje dag och han och då börja han hänga med äldre som var 16-18 år och dom sålde droger droger och vapen och det var så hans kriminella liv börja. Calle blev en bra vän med en kille som va högt uppsatt i ett stort gäng och Calles nya vän heter Abdi Husan dom va kompisar i typ ett halv år och sen en tragisk dag så blir Abdi skjuten utan för Abdis port. Calle blev jätte ledsen och skulle ta hämnd på den som döda Abdi så han fråga runt om nån visste vem det va men ingen visste så till slut gav han upp och valde att flytta långt bort till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och många roliga scenarion och jag kommer alltid var snäll mott alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egen vinst men att båda ska ha kul i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Under ett personrån får man ej döda personen som man råna för att dom inte ska komma ihåg nått. Vid driveby ska det gå snabbt och smidigt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 675 timmar på fiveM och jag har spelat länge.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har respekt mott alla.

Nekad, Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Samt "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka