Accepterad Spaxzz_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spaxzz_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199651374857/

Ditt Hex-ID: steam:110000164cc4709

Vad är din discord tagg? Spaxxz

Vem var det som bannade dig? Persson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-01 235117.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad pgrund av rassist eftersom mitt steamnamn. Jag visste inte att jag hette så för hade namnet sen jättelångt, jag ångar väldigt mycke mitt mistag. Jag vill verkligen in och spela och testa unive då jag blev bannad innan jag ens var inne på 5 min. Men jag har bytt namn nu och vill verkligen ha en andra chans jag lovar att jag kommer sköta mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade på en kompis och så bara blev ja bannad pågrund av steamnamnet, jag är ledsen för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel men jag visste inte om att mitt gamla steam namn skulle få sig bannad men jag ber verkligen om ursäkt. Detta var min första FiveM server och visste inte exakt om reglerna från punkt till punkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, detta är den första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat nogranare kolla igenom reglerna och ändrat min namn innan jag började spela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att mitt namn kommer påverka min och andras upplevelse. Jag har nu lärt mig att kollat igenom reglerna och hittade mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka