Inaktuell spaxz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spaxz

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Ditt discordnamn: spaxzz#1838

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag vill göra rpn på servern bättre och mer seriös till 100% och jag vill se till att alla följer serverns regler. Jag kommer bidra med bra koll till servern och ta många support ärenden och jag kommer även se till att scenarios görs bra och inget fel händer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det som inte fungerar på unive är att folk inte kan följa simpla regler som även kommer på medlemsskap intervju och det är ett problem för så kan inte rpn på servern bli bättre och då blir det inte rolig rp på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska se till att de som inte följer reglerna kommer få åtgärder eller lära de att de inte ska göra om det så rpn blir bättre och en ban ger vi de så de ska lära sig och problemet löser sig när de slutar med regelbrotten

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska vara lugn och inte sträng och man ska beskriva för personen vad de har gjort fel och vad som kommer hända och om det är ett support ärende där någon har hoppat supp på någon annan så ska man inte vara partisk och man ska se vad båda har gjort fel och rätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 3 timmar om dagen kan variera beror på hur dagen blir

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har bara varit servervakt men jag fick den indragen för jag glömde gå på möte

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är inte redo att jobba inom donation

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka