Nekad spaxz | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spaxz

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? spaxz#1838

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan varje dag och jag är hemma 16:30 och jag spelar mellan 3-4 timmar per dag men på helger spelar jag mellan 7-10 timmar och det kan ändras med hur dagen blir

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 och en halv månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 2 gånger 1 gång perma och 1 gång temporär. jag vet inte hur man bifogar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på folk i servern så att de inte bryter mot reglerna och att de sköter sig. Deras uppgift är även att underlätta staffens jobb och göra så att det blir högre rp nivå med att se till att det t.ex att det inte finns bilar mitt ingen stans på vägen. Servervakt får även speciella kommandon som de kan använda för att kunna reva någon om de har död av en bugg kanske eller kicka och banna om någon inte kan bete sig och följa reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt på servern för att se till att det inte blir mycket problem och att om jag är med i ett scenario så ska jag se till att det görs med tillåtna saker. Jag kommer även lägga ner tid på att folk följer regler. Jag vill bli servervakt för att även gör scenarion roliga utan att något fel händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption förekommer mycket hos många då folk använder sina perms och abusar de på det sätt att de ex.under ett "lallande scenarion" revivar varandra och kickar eller bannar sina fiender eller de man ogillar för att ta allt till sin fördel och vill bara sitt bästa och skiter totalt i de andra rparna som faktiskt vill ha kul och inte känna sig ner tryckta av folk som har dessa perms och tillåtelser att sparka eller bannlysa folk detta skapar en räddsla som många människor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka