Nekad SpatteK | Beslut Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpatteK

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Ditt discord namn: SpatteK

Ditt Hex-ID: steam:11000010dfa908f

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar + 2 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? berdan1213

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag valde att resa mig upp och springa iväg o gömma mig bakom min bil. Själv tycker jag inte att det är rätt för att irl så har man adrenalin i kroppen som gör att man vill resa sig så snabbt som möjligt. Jag tycker själv att det var bättre att jag sprang iväg o gömde mig bakom bilen istället för att ställa mig upp o skjuta igen. Jag förstår att ändå att beslutet togs för jag valde att resa mig upp direkt, där jag hade kunnat lega kvar och rpat mer på skadorna jag fick av att personen sköt mig

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt för att IRL så skulle man ha sprunigt iväg o iallafall o försöka gömma sig bakom sin bil, vill tillägga att bilen stod precis bakom mig som gjorde det lite mer säkert att resa mig upp samt att min grabb stod precis o hållde bakom mig. Jag tycker även att detta är felaktigt för att det är faktiskt i prencip alla krim spelare som reser sig upp när man blivit skjuten men aa. Själv tycker jag att det är bättre att man springer o gömmer sig då man värnar om sitt liv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kgbgc64MnhC-tRkJp?invite=cr-MSxnWHgsMjgwMDI1NDM .
Inte mitt clip, de jag han i lila kläder

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka