Nekad Sparvenn | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sparvenn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Sparven8

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Malmö, där han försöker lämna sitt gamla liv bakom sig och börja om på nytt. Isak hade växt upp i en tuff miljö där kriminalitet och droger var en del av vardagen. Han hade hamnat i trubbel med lagen flera gånger och var känd som en problematisk individ.

När Isak bestämde sig för att lämna sitt gamla liv och flytta till Universum, var det inte enkelt. Han hade svårt att hitta en bostad och en laglig sysselsättning på grund av sitt rykte. Men trots alla hinder kämpade Isak för att skapa en ny tillvaro.

Han började arbeta på ett café i stadens centrum, där han trivdes och kände sig välkommen av kollegorna. Isak började även engagera sig i olika frivilligverksamheter och volontärarbeten för att bidra till samhället på ett positivt sätt.

Med tiden började Isak bygga upp ett nytt nätverk av vänner och bekanta i Universum, som stöttade honom i hans strävan efter ett bättre liv. Han hittade också en ny hobby i form av fotografering, som gav honom en möjlighet att uttrycka sig och utforska sin kreativa sida.

Isak hade inte glömt sitt tidigare liv och de misstag han hade begått, men han försökte lära av dem och använda dem som en drivkraft för att förändra sitt liv. Med hjälp av sitt starka vilja och sitt engagemang för att göra gott, började Isak sakta men säkert bygga upp en ny identitet och en ny framtid för sig i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långa scenarion med hög rp nivå, välutvecklade scenarion, inget lallande utan kommer köra fullt seriös jag har tidigare erfarenhet av rp från andra fivem servers.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha lika roligt att inte spela för att vinna scenarion utan istället rp för båda motparter ska ha kul, ja jag är inte den bästa på att formulera mig angående detta men jag hoppas ni förstår.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst allt, Rdm innebär att man dödar någon utan anledning, Vdm använder fordon som vapen, Powergaming att man ska rpa på skador, Nlr att man inte får komma ihåg vad man dött av tidigare, osv som sagt kan alla serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har en mass erfarenhet som sagt har jag spelet fivem tidigare och kan alla regler är ingen lallare utan allt rp tar jag fullt seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Texten är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka