Nekad spartanace1 | Medlem ansökning (ville440)

• Trådskapare Trådskapare spartanace1
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

spartanace1

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GamerNerd1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? StorSnusaren#0525

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Dragan Hajt en vittryss kille som har haft en dålig bakgrund i livet han är 30 nu men e fortfarande en farlig kille för han e uppväxt med drogor och vapen sist när han hade en pistol mot huvudet va för ett år sen på hans födelsedag han skulle till donken och köpa en hamburgare för han va hungrig men då hittade han en kille som hade kritat på han/lånat pengar och han valde gå fram å slås när han märkte att kille hade en pistol och då sprang jag iväg för jag har lärt mig vad ett skott gör mot en person för när jag va 11 och bodde i vittryssland så hade jag inget normalt liv jag va en liten langare jag snodde mina föräldrars cigg och sålde till dom äldre en dag så leta jag efter några cigg då hittade jag nåt jag kännde igen det va brun klump det var hash och valde sälja det så när morsan å farsan åkte i väg och jag fick ej veta varför så kolla jag igenom huset och hittade en pistol kunde ej så mycke men jag började googla och det va tydligen en revolver jag behöll den och sa inget sen efter det när jag va med mina kompisar den dagen jag fyllde 12 så va vi men vi hade inget kallas för morsan och farsan bråkade vi lekte jätte länge på min trädgård för vi hade 1 vitt hus med en stor tomt vi körde kura gömma och jag gömde mig sen hittade Radowan mig och jag sa (блин, но я иду сейчас, так что вы должны простить дом) som betyder (fan men jag ska in nu så ni måste hem förlåt) sen när dom gick så va jag ute lite till sen hörde jag två skott och sprang in i huset då såg jag min mamma och pappa döda där på soffan jag visste pappa sköt först för han va väldigt agressiv man och brydde sig aldrig om nån men jag tog deras kort och sa till en av mina köpare att får du mig till ett säkert land får du korten med pengar i och koden han va 22 och han fick mig över till svergie med en båt och jag gav han allt och sen började jag bygga upp min kriminella fas och sålde drogor å råna folk har gjort det i 18 år och nu vill han börja om på nytt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? har läst reglerna och känns som bättre och roligare och seriösare rp av att bli medlem och jag har tänkt att föra fram rolig men seriös rp på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? en av mina vänner spelar på den och han verkar gilla den och jag tog en pous från rp förut för alla servrar va typ bara lalliga och inget seriöst men han berätta att denna va jätte bra

Hur hittade du Unive? min kompis tipsa mig om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha social rp där man ska kunna ha roligt med folk samtidigt det är seriös rp och ha en go tid på servern med andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att ha en bra social rp där man kan bara stanna och ta en kaffe och prata eller liknande där jag ska va pratglad med dom andra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej tog ju pouse för fanns ingen seriös men folk säger att denna är seriös så tänkte köra på den på heltid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka