Spartan36 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spartan3636/

Ditt Hex-ID: 11000015ac983e7

Vad är din discord tagg? Spartan36#2571

Vem var det som bannade dig? Bulten

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de va ett ord som va lite hetsigt men menade de absolut inte på ett hetsigt sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En securitas bil kör rakt in i mig när jag står vid en bil, Jag dör, Sen kommer den tillbaka och kör över mig igen. då skrev jag De är bara downies här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ok jag skrev ett litet hetsigt ord? men varför togs de bara åtgärder på mig? när jag blev ressad ser jag samma securitas bil komma in i sjukhus parkeringen igen? och jag blir skickad typ 4-5 minuter efter händelsen?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blitt bannad och tycker inte jag förtjänar o bannas denna gången heller... Ok om det var en kick eller 1-2 timmars ban där det stod tänk på vad du skriver i ooc? då jag absolut inte menade det på ett hetsigt sätt!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skippat ooc men blev arg då jag vet att det är flertal staffs som alltid är vid sjukhuset men ingen tog åtgärder på personen som VDMA mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda ordet Downie i OOC eller skriva där överhuvudtaget!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut ta er tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka