Inaktuell Spartan36 | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: spartan36

Ditt Hex-ID. steam:11000015ac983e7

Ange ditt födelsedatum 14 juni 2001 (står fel på forumet, Skrev för ingame character ålder)

Varför ska just du bli staff?
Tjena, Jag vill bli staff, Då jag vet att jag kan erbjuda servern nånting bra och vill bara servern gott, Jag har inte så mycket erfarenhet inom staff arbeten men jag vill lära mig och är väldigt snabblärd och har även tid att ge även fast jag jobbar ett heltidsjobb med flexibla tider, Har dock turen att jag oftast bara tar det lugnt och sitter med en laptop på jobbet så kan även göra staff arbeten via jobbet, Har även folk som jag känner som är staff och även visat mig hur mycket fungerar, och hur man ska sköta situationer, Är vuxen och väldigt bra på att förstå människor, Och även hur man handskas med människor, Både unga och vuxna,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att rpn funkar bättre än innan tack vare de nya systemet, mycket mer socialt men fortfarande lite skjutningar man kan sätta stopp för,, Man ser ju det från flera synvinklar det är både bra och kaos just nu, Det är mycket skottlossningar och även mycket lall, Det är dock problem man kan lösa,

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Staff teamet och jag ska arbeta med spelarna och emot regelbrotten så jag kommer lyssna på spelarna vad dom tycker fungerar dåligt och vad dom tycker fungerar bra, Som t.ex. om dom önskar sig något mer rånscript eller annat, som kan minska skjutningarna och problemen och istället få spelarna att komma med skönare och mer social rp, som t.ex. mer butiksrån mer bankrån, mer event för medlemmar, Mer aktivitet på klubbarna som t.e.x splitsides,

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker att om man ska kunna agera professionellt som staff skall man kunna lyssna på båda parterna t.ex. någon hoppar support för att dom tycker någon begått ett regelbrott, skall man låta båda parterna förklara sig och i värre fall visa klipps, För mig är professionellt viktigt då jag inte kommer sitta och banna folk som gör regelbrott och kolla åt andra hållet om reglerna bryts av mina vänner eller någon jag gillar mer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 4-5 timmar om dagen då jag även tar hand om min familj och jobbar heltids jobb med flexibla tider. Men även på jobbet kan jag sitta discord eller på forumet och göra staff arbete då jag ibland bara sitter på kontoret och rullar tummarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat unive sen 1 mars, Vart bannad 3 gånger 2 st blev jag unbannad första dagen, En ban varade en längre tid ångrar mig dock väldigt mycket.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej. Har ej tidigare erfarenhet som staff men är väldigt intresserad i staffarbeten som t.ex. mina gängmedlemmar eller mina vänner som är staff gör. så frågar rätt mycket och är insatt när dom förklarar och visar hur det går till. Har vart och är även Sv nu så lite koll, när det gäller banbevis osv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Krim

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vill lära mig allt som finns att lära sig. mvh Josef

Senast ändrad:
+Rep väldigt mogen spelare som verkligen skulle komma långt i staff teamet❤️

+rep Väldigt kompetent kille vilket staff teamet behöver. Samt väldigt interesserad av att förbättra serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka