Accepterad Sparris2020 | Ban överklagan/Quirkz303

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sparris2020

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Sparris2020

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255840872/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kungenavedsbyn

Vad är din discord tagg? Kungen av edsbyn #9228

Vem var det som bannade dig? 320/Philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Undviker staff ärende, failrp, lootar polis, lämnar i supportärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade råkat kört på en kille sen åkte jag till motorvägen och lootade honom Och han hade en pistol så jag tog pistolen och tönkte att de va bara en vanligt person rån sen säger de att jag ska komma support så jag går in i support och alla bara skriker så då kände jag att då e de ingen ide att ens försöka så jag lämnar bara och byter namn och går och lägger mig sen när jag vaknar och ska gå in e jag bannad sen kollar jag vrf jag e bannad och då ser jag hur många grejer som helst och grejen e att han inte ens va polis just då det sa han med att han var off duty

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde helt vanligt och sen sprang en kille ut mitt i vägen så jag råkar köra på honom Sen lyfter jag honom och tänker att jag ska åka med honom till sjukhuset sen säger min kompis att nej lotta honom ist för han tänkte också atrt de bara skulle vara ett vanligt person rån sen var han tydligen snut men hur ska jag veta det när han åker runt med mask och inte en snut bil sen säger det att jag ska hoppa support så jag går in och frågar vad de´vill men alla bara börjar skricka och jag fattar ingenting och då frågar jag vad jag gjort och de bara fortsätter skrika så jag hör knappt vad de säger så jag bara lämnar sen byter jag namn sen går jag och lägger mig och sover för det var ganska sent och jag skulkle upp tidigt sen när jag kommer hem sen igen och ska gå in och spela är jag bannad och de som iriterar mig är att jag blir bannad för undgår staff när jag måste gå och lägga mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De gjorde helt rätt jag skulle inte lämnat och försöka prata med dom men de blir ju lite jobbigt när det skriker i mina öron

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivcit bannad förut men jag har lärt mig av alloa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört honom till sjukhuset bara eller bara inte lämant och bara stannat kvar och fråga vad de ville

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och de kommer aldrig hända igen snälla ge mig bara en andra chans det kommer dlrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd men du måste läsa på reglerna händer det igen kommer vi inte släppa in dig !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka