Nekad Sparris | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barris ny

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199510726959/

Ditt Hex-ID: 11000015c6a292f

Vad är din discord tagg? barr1ss

Vem var det som bannade dig? philip320/ludde ser inte vem som bannat

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sedan efter detta så bestämde jag mig för att lämna Unive och gå till Wombat vilket kan vara det dummaste jag någonsin gjort. Jag bestämde mig alltså för att lämna ju unive och testa en ny server, vilket jag ångrar grovt. Förstår din ban du la på mig, ludde till 100 %. Men jag ville jättegärna ha en ny chans och bevisa att jag faktiskt är en bra spelare. Jag har saknat unive så mycket att jag inte ens spelat något alls. Unive är den bästa servern och den kommer alltid vara den bästa servern och det kan ingen ta ifrån. Jag vill därmed efter detta hoppas att du ludde, ger mig en chans att få komma tillbaks. Om du skulle låta mig komma tillbaks kommer jag bevisa för dig att jag faktist är en lojal spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade rpat 2/3h sen loggade och satt i vc bara sen gick (TT) live och satt och kollade lite tills detta mötet med alla bossar och då fattade jag ju att han hade öppnat eget och satt med typ 15+ i vc och alla dessa skulle lämna jag ville inte lämna utan de vart mer att efter vart jag så hjärntvättad och fall faktist för grupptrycket, har aldrig vart den som faller för grupptryck men de va så många som påverkade mitt val och de sa hela tiden ( detta kommer bli sveriges bästa server ) och de va sånt skitsnack, och sen vart jag så himla påverkad så jag lämnade., men jag hoppas att ludde väljer att ge mig en ny chans och så jag kan bevisa att jagh är en lojal spelare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vart Perma banna pågrund utav jag valde att gå till wombat och de är mitt egna fel och jag kyunde gjort så mkt mera ansolunda. efter detta såg jag ingen chans att ens komma tillbaka till unive vilket jag märkt. Jag ångrar så SJUKT mycket mitt val att gå till en annan server när vi har Sveriges bästa största server här. Jag ber som sagt om ursäkt ludde för mitt beteende, men jag hoppas att du kan lita på mig och ge mig en ny chans har vart bannad i 6 månader nu typ och jag hoppas du kan ge mig en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 3 bans sen jag kom t unive och va där i lite över ett år och jag vart då bannad för abuse bil och den bannen fattade jag ju till 100% efter de så vart jag bannad felaktit och sen nu denna ban, Och jag har alltid vart den personen som följer reglerna och inte gör fucktup saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra extremt mycket annorlunda. För det första hade jag kunnat skita i att ens lämna unive. Lämnade ju unive som sagt för att jag ville testa en ny server och det var ju inte det bästa valet jag gjort. Sekunden jag blev bannad hade jag ändå i min tanke att fan detta var onödigt. Det var ett riktigt vidrigt beteende av mig. Som sagt har jag inget sagt något dåligt om unive och skulle aldrig göra då jag nu insett att ingen kan ta ifrån hur bra den här server är. Men tillbaks till vad jag kunde gjort annorlunda. Jag hade kunnat fortsätta på unive, ha kvar min medlem Krim och ped. Men detta tänkte inte jag som var helt dum i huvudet på där och då. Inte bara att jag förlorade mina roller förlorade jag även alla jag brukar spela med. Har inte ens spelat wombat och inte ens försökt spelat wombat. Så fort jag gick till wombat och gick in på servern tyckte jag detta inte var någon bra server. Jag tänkte att det skulle bli kul att börja om från början på en ny server, men det var absolut inte kul och unive är den bästa servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig så extremt mycket av denna ban. Det var nästan bra att jag fick denna ban så att jag förstod hur beslut jag tog och kommer aldrig mer att lämna unive för en annan server. Anledningen till att jag lämnade ju naive var för att alla mina kompisar lämnade och skulle spela där och jag tänkte att det skulle bli kul att få spela med dem på en ny server med en helt ny start, men det var inte det som blev av det. Som sagt har jag lärt mig väldigt mycket av denna ban att jag aldrig mer ska lämna denna server för att gå till en ny server. Jag ber nu mer till dig ludde att jag blir unbannad och att ge mig en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka