Accepterad Sparma Idinrov | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sparma Idinrov

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Användarnamn: Sparma Idinrov

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/alver10/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alver

Vad är din discord tagg? Alverholm#8399

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de tyckte jag rpa oseriöst eftersom jag gjorde motstånd mot en polis vilket jag kan förstå att man inte ska göra och jag har lärt mig av mina misstag och ska inte göra om det eftersom jag gillar servern och skulle vilja spela på den då den har utvecklats bra inom mina ögon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjafsade med några poliser då jag vart tagen för att jag hade kniv, Jag använde den i ett scenario när en kille körde över mig och min vän oprovecerat sedan började de slåss så jag knivhögg honom sen tog polisen men och då vart jag lite förbannad då dom bara tog mig och inte han som körde över mig och min vän.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle faktiskt säga det för jag tyckte polisen var för hårda och att de self revivea sig och skjöt mig när jag slog dem med mina händer sedan vart jag bannad för lallar vilket jag själv tycker är en dålig anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej om jag har varit bannad, Kanske har varit bannad förlängesen typ 1 år sedan när jag spela på denna server men nu känner jag att jag har utvecklas inom rp världen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte göra motstånd och lyssna på polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig något efter bannen det ska inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka