Accepterad Sparky1337 | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sparky1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/WhyNotSparky/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Persson

Vad är ditt discord namn? Sparky#2765

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en fattig utländsk familj så han behövde snabbt ut i arbetet för att hjälpa sin familj. I området där han växte upp var där mycket kriminellt som hände men han ville göra något annorlunda än folket som bodde där. Han började söka ett arbete vid 16 års åldern och det tog så lång tid att det ledde till att han mådde skit dåligt och inte ville leva längre men tillslut vid 17 års åldern så fick han sitt tillfälle att få ett jobb och det första arbetet han lyckades få var att arbeta för postnord och han söker ett tillfälle att arbeta för något bättre t.ex sjukvården och annat sådant men det som hindrar honom är hans utbildning (whitelist). Hans intressen är bilar, att hjälpa folk i nöd eftersom han själv har varit i nöd av att få hjälp och att chilla på stranden. Nu är han 19 år gammal och vill utbilda sig till sjukvårdare eftersom han känner att han hade mått bättre av att hjälpa andra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom precis som alla andra så spelar jag på servern för att ha roligt med vänner och sånt men jag vill faktiskt följa reglerna och allt så jag vill bli whitelistad så jag utföra lite bättre rp scener och det kommer jag så fort jag är whitelistad. Jag tänker även som så att när jag är whitelistad planerar jag att arbeta för sjukvården eftersom människorna på servern kan behöva ha hjälp t.ex att de ramlar omkull och slår sig så de behöver lite mediciner och sådant och medan jag gör mitt jobb ska jag utföra en så bra rp scen som möjligt liksom att prata mer personerna i närheten av det som hänt och allt annat.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom jag spenderar mycket tid på servern och jag rp:ar med vem som helst som börjar snacka med mig och jag planerar att spendera mer tid på servern än vad jag gör nu.

Hur hittade du Unive? Jag hittade av att min vän Ahmed tipsade mig om denna servern och jag kan inte göra mer än att hålla med honom om att servern är jävligt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att utföra en så bra rp scen som möjligt och att öka kvaliten på andra människors rp på servern. Jag tycker att vissa personer kan göra vissa dumma saker som inte är alltid tillåtet t.ex idag var jag med om att en grabb hoppar in i Ahmed min väns bil och börjar köra medans jag sitter i den utan att säga något bara hoppar in i bilen och så kallat test kör den. Jag har även ett mål att prata med folk och utföra en konversation som ska leda till antingen att man blir arga på varandra eller att man blir vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag brukade spela på massvis av andra servrar men just nu är det bara Unive Roleplay jag spelar på. Jag brukade spela på engelska servrar så som Carolina state roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka