Nekad Sparky | Whitelist ansökning (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sparky

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Användarnamn: Sparky

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sparky______/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? Sparky#2210

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 1998

Berätta om din karaktär. finsk invandrare som ibland bryter på skånska för att han bott i skåne i många år av sitt liv, född 1952 så är han uppväxt kort i finland straxt efter andra världskriget så har det gjort honom riktigt hård och beredd på det mesta i livet, han har ett stort intresse för bilar och är mycket bilkunnig eftersom att han jobbat på verkstäder större delen av sitt liv

Varför ska just du bli whitelistad? därför att jag tycker att dom flesta bilmekanikerna/försäljarna på servern är väldigt okunniga inom yrket och därför vill jag söka om ett jobb på en verkstad eller försäljare så att jag kan bidra med att förbättra verklighets aspekten på servern för att jag själv är en bilmekaniker i verkligheten och vet hur det går till

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag och mina vänner spelar på den här servern och jag har inte tillräckligt med intresse för att spela på andra servrar

Hur många timmar har du på FiveM? just nu 11 timmar men just nu är mitt intresse stort så jag räknar med att öka dom väldigt snabbt

Hur hittade du Multistaden? en kompis rekomendera den till mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev bannad kort när jag var ny på servern för att jag inte var van med rollspel aspekten och visste inte då att man skulle ta det så seriöst

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tror att du behöver utveckla Varför vill du just bli whlilistad på denna servern?

MVH Dansken

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka