Accepterad Sparky- | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abc123sp

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Mostaf

Vad är ditt discord namn? jimie11

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Ahmedsson. Sedan ung ålder hade Abdi hållt på med kriminella grejer. Som t.ex att snatta från butiken. Det var inte med vilja från första början att råka ut för detta. Men det var hans enda val. Hans pappa dog när han var 6 år gammal. Hans mamma var väldigt sjuk. Hon hade inget jobb hade inte råd med att mata Abdi. Abdi fick ta hand om sig själv. Han erbjöds som springis i ett kriminellt nätverk av hans "vänner" redan när han var 12 år gammal. Men Abdi ville inte. De började pressa honom och hotade att de skulle döda han ifall han inte gjorde det de ville. Han kunde inte göra något annat. Abdi gick över till ett annat gäng som han brukade hänga med. Han berättade om vad som hände och dem gav honom en glock. Abdi ville inte skada någon, han hade vapnet för säkerhets skull. Hans opps pressade honom igen, de var två stycken, när de vände ryggen mot han tog han upp sitt vapen och sköt dem. Detta hände när han vara bara 15 år. Detta ville inte Abdi, men det var det enda sätter att ta hand om sin mamma. Sedan dess har Abdi varit kriminell, han kan inte få ut sig ur den världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra det bästa jag kan med att höja serverns RP-nivå. Jag kommer att rpa fullt ut, skapa långdragna och roliga scenarion där båda parterna har kul. Jag har rollspelat förut ganska länge i Unive. Jag blev medlem på Unive sedan Juli 25, 2021. det är snart 2 år nu. I mina tider har jag alltid göra det bästa jag kan för servern. Jag har aldrig velat att det blir så som det ör nu, att jag blev p bannad. Men eftersom att den underbara staffen Noxy förstod varför jag gjorde det jag gjorde så är jag tillbaka nu. Det var en väldigt förvirrande scenario och han fatta det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man rollspelar ska man inte rollspela för att vinna varje scenario och spela efter powergaming. Istället kan man göra om scenariot så att det blir kul för båda. man behöver inte alltid vinna, även om många tycker att det är kul att vina så är det inte lika kul för andra parten. Om man gör handlingar som gör så att motparten inte kan göra något så tycker jag inte att man passar här.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat Unive sedan 2021. Först berättade min bror om det till mig. Sedan dess har jag spelat på Unive, tills jag blev bannad. Då har jag bara kört CS.

Senast ändrad:
Tillbaka