Nekad Sparky | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sparky

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Användarnamn: Sparky

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? chef över Vianor

Vad heter du IRL? Andreas

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? runt 20

Varför vill du just bli chef på det jobbet? därför att jag tycker att dom flesta anställda och chefer över alla mekaniker jobb är skrattretande okunniga inom området och själv är jag en framtida bilmekaniker och jag vill bidra till servern med mina kunskaper för att göra det mycket mer verklighetstroget och det blir roligare att spela om man faktiskt pratar med någon som vet vad dom pratar om. jag vill också satsa stenhårt på att anställa mekaniker som faktiskt vet vad dom gör och vet vad dom pratar om så att det inte blir stelt/låter som en massa påhitt när en mekaniker ska arbeta

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt så går jag bilmekaniker utbildning just nu och därför har jag mycket erfarenhet inom området. vet hur bilar fungerar och deras uppbyggnad och jag vet vad komponenter heter och vad dom gör. jag har inte några större erfarenheter inom chefs arbete men jag har lätt för att connecta med folk och är väldigt utåt gående så kommunikation är inget problem. ärlighet är inte heller ett problem eftersom att det är något vi har jobbat hårt med i skolan så det har fastnat så att säga

Berskiv din karaktär? en finsk invandrare som ibland bryter på skånska för att han bott i skåne i många år av sitt liv, född 1952 så är han uppväxt kort i finland straxt efter andra världskriget så har det gjort honom riktigt hård och beredd på det mesta i livet, han har ett stort intresse för bilar och är mycket bilkunnig eftersom att han jobbat på verkstäder större delen av sitt liv och vill därmed prova på o vara chef över en verkstad eftersom att efter alla år i verkstan så har han blivit trött o sleten

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne på servern 5-7 dagar i veckan eftersom att på vardagar har jag mycket tid över men helgerna brukar vara rätt så fullplanerade så då blir det svårt att hålla igång men det kommer nog bli åtminstone 1 timme om dagen minst varje dag i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut. finns mycket möjligheter och det är dumt och fastna på en missad möjlighet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja, jag har läst och jag förstår reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka