Accepterad Sparky | Ban överklagan [Lucky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sparky

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Användarnamn: Sparky

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sparky______/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sparky

Vad är din discord tagg? Sparky#1525

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade skrivit _crash någon minut efter att jag dött

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ett gäng som avbröt mig och en annan när vi skulle råna en butik som sen drog ut mig långt ut i bergen och dödade mig. dom hade redan tagit alla mina grejer så någon minut efter att jag dog så skrev jag _crash för att jag hade ingenting på mig och sjukvården skulle inte hinna komma i tid så istället för att vänta i 5 minuter så krashade jag mitt spel för att rejoina.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är fel eftersom att scenariot var över och det fanns inget mer att ta från min kropp så istället för att vänta så krashade jag mitt spel för att kunna rejoina

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mitt spel laggade så jag råka köra på sjukvård och polis personal och "smet" när jag inte ens visste att det hade hänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vänta 5 minuter istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? vänta 5 extra minuter

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka