Accepterad Sparky- | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abc123sp

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Asem

Vad heter du på discord? Sparky#0445

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:
Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 15:30 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 14:45 - 00:00 (beror på hur mycket jag orkar)
Lördag: 10:00 - 00:00
Söndag: 10:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag gick med Unive sommaren 2021 i slutet av Juli och därefter blev medlem efter några dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit svbannad 1 gång, vi hade en diskussion och kom fram till att det var en felaktig ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig en sv är en person som underlättar för staffsen. Servervakter ska inte leta fel i folk, utan låta felen komma till dem, alltså om det någon gång händer att man inte är i scenario och ser en lallare som vdm:ar folk eller begår liknande regelbrott. En sv har inte lika många commands som en helper+.
En sv är en förebild till nya medlemmar, de ska ha höga rp-nivå och skapa roliga scenarion för både de och andra parten. Om man är mitt i en scenario så får man inte banna någon, om inte det är en skada mot servern. Som rasism, nazism osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill höja rp-nivån på servern ännu mer. Jag har varit servervakt tidigare, ganska länge tills det blev wipe. Sedan var det sommar och jag var utomlands, medans jag inte var hemma tog jag vara på tiden och gjorde snabbt en sv ansökan. Jag blev godkänd men kunde inte ta den inom 48 h så den blev nekad. När jag kom hem hade jag inte tid att spela, men efter runt 1 vecka började jag spela igen. Som sagt så vill jag hålla dåliga spelare från servern, jag vill vara en bra förebild för nya medlemmar. Jag vet hur jag ska banna, kicka osv. Jag kan hantera en lallare, man kan börja med /m och fortsätta därifrån.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Lite kortfattad vad korruption och abuse innebär är att man använder sina perms fel. På fel sätt alltså. Ett exempel är att man revivar sig själv i ett scenarion. Detta har förekommit ganska mycket. Därför krävs det också mer servervakter som hindrar de hära korrupta servervakter. Det kan va att man t.ex stormar ett gäng och dör, sedan bara för att vinna scenariot och få vapen så väljer man att ressa sig själv och döda de andra. Som en sv kan man inte hota folk, nya medlemmar på ban.

Godkänd efter muntlig intervju!
Kunnig, blev av med sin servervakt pga wipen som gjordes förut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka