Accepterad sparkkkk123 | Medlem ansökning [Volle] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sparkkkk123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? snagg#4034

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav olle, Han är 28 år gammal och kommer från skåne, han uppväxt har varit bra då det har vairt problem fritt hela hans liv. Hans mamma och pappa är fortfarande i liv. men för drygt 8 år sen valde Olle att flytta långt ifrån dom, så under dom 8 åren har han inte träffat dom alls och bara haft kontakt med dom via telefon, Olle är en snäll och en drivande person, lever för rätt och fel, då han satsar på att hjälpa folk så mycket som möjligt. Olle kommer försöka satsa på polisen då Gustav känner att han kan hjälpa mest folk via det hållet, lyckas han inte med det funderar han på att bli sjukvårdare, då man hjälper extremt mycket folk på de hållet med. Annars om dagarna så gillar han att träna, springer mycket. därefter så brukar han bara vara med sina vänner och ta det lugnt.

Personlighet: Han är en glad person, som vill alla gott. Olle är väldigt drivande då han aldrig ger upp för sina åsikter då hans familj var lika dana med det. Han är även pratglad och älskar att prata med folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en hög nivå av rp. noggrann samt på läst rp. med sunt förnuft såklart. kommer bidra med att utveckla servern så att spelarbasen tycker det kommer bli roligare att rpa och även så att vissa andra personer höjer sin egna rp. då om jag har hög rp nivå till en spelare kommer denna personen försöka komma upp på den nivån. detta gör till att personen blir bättre på R

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inne bär att man ska tänka på att ge motståndaren en chans att komma undan. eller vinna över en. om båda partena gör detta kommer det bli ett längre varaktigt scenario och det kommer bli 100 gånger så mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg efter som att jag spelade här för 2 år sen. då denna servern hete multistaden. men tror det var via mina vänner eller något liknande
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top