sparkkkk123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150318051/
Ditt Hex-ID: 11000010b53f7e3
Vad är din discord tagg? snagg#4034
Vem var det som bannade dig? achooo
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står så hära Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: bannad från discord ~✪ Achooo Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att först var det att jag inte rp ordentligt när jag kråka med min bil sedan för att hoppa support och börja de bråka med en support och jag föklar min sits för U fungktinen fungerade inte samt ctrl så försökte jag förklar det för dom och dom trudde inte mig sedan så gjorde jag en banöverklagan som vart necakd så gjorde en bättre som vart neckad igen och väntade 10 min sen gjorde en till som vart godkänd och sen så hopade jag support och fråga om jag kunde få min whitelist tilbacka och då så snacka jag med achooo som jag bråka m ed innan sedan så sa han att jag skulle vara necakd och då belv jag arg och sa att jag skulle göra ett klago mål på han sen fick jag permanent ban.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först så var jag ute och patrullera med min kolega såg en tesla tror jag det var som körde som en idiot så jag körde efte tappar greppet på min bil sedan så flyger jag ut ur bilen efter ha krokat i en stålpe men det var rätt mycket lagg så landa på mina fötter direkt sedan så fungerade inte mitt u eller ctrl iheller så fick gå fram samt låtta att jag hadde ont sedan blev jag bannad för powergamin så jag hoppa support för att förklara för dom och då so sa dom att jag skulle gör en ban överklagan så jag gjorde det den blev neckad och gjorde en bättre som vart neckad igen sedan gjorde jag en ennu bättre och den blve godkänd sedan hoppa jag support och fråga om jag kunde få tillbacka mina roller men det sa dom inte att jag kunde få och samt jag skulle vara neckad så jag blve ju arg på han achhooo så jag sa att jag skulle göra en anmälan på han sedan efter det vart jag bannad på dc med och ingame
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog jag som gjorde fel att jag sa det med att jag skulle göra en anmälan på achhooo och sådan med powergaming att jag skulle skrivit i ooc ist att inget fungerade
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad för sunt förnuft och då vart det för att jag använde tjänstevapen när jag var inte i tjänst men det var rätt länge sen och var rätt ny på att rp men det jag lärde av mig av det var att man ska tängka mer innan man gör något och man ska inte använa tjänstevapen när man inte är i tjänst
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sagt det till achoo att jag skulle gör en anmälan på han och skulle bara gjort en banöverklagan om dagen ist för att göra en ny direkt
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte säga något dumt till nån support och ska även använda ooc chatten så folk fattar vad som händer. och göra en banöverklagan om dagen ist
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010b53f7e3
Vad är din discord tagg? snagg#4034
Vem var det som bannade dig? achooo
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står så hära Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: bannad från discord ~✪ Achooo Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att först var det att jag inte rp ordentligt när jag kråka med min bil sedan för att hoppa support och börja de bråka med en support och jag föklar min sits för U fungktinen fungerade inte samt ctrl så försökte jag förklar det för dom och dom trudde inte mig sedan så gjorde jag en banöverklagan som vart necakd så gjorde en bättre som vart neckad igen och väntade 10 min sen gjorde en till som vart godkänd och sen så hopade jag support och fråga om jag kunde få min whitelist tilbacka och då så snacka jag med achooo som jag bråka m ed innan sedan så sa han att jag skulle vara necakd och då belv jag arg och sa att jag skulle göra ett klago mål på han sen fick jag permanent ban.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först så var jag ute och patrullera med min kolega såg en tesla tror jag det var som körde som en idiot så jag körde efte tappar greppet på min bil sedan så flyger jag ut ur bilen efter ha krokat i en stålpe men det var rätt mycket lagg så landa på mina fötter direkt sedan så fungerade inte mitt u eller ctrl iheller så fick gå fram samt låtta att jag hadde ont sedan blev jag bannad för powergamin så jag hoppa support för att förklara för dom och då so sa dom att jag skulle gör en ban överklagan så jag gjorde det den blev neckad och gjorde en bättre som vart neckad igen sedan gjorde jag en ennu bättre och den blve godkänd sedan hoppa jag support och fråga om jag kunde få tillbacka mina roller men det sa dom inte att jag kunde få och samt jag skulle vara neckad så jag blve ju arg på han achhooo så jag sa att jag skulle göra en anmälan på han sedan efter det vart jag bannad på dc med och ingame
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog jag som gjorde fel att jag sa det med att jag skulle göra en anmälan på achhooo och sådan med powergaming att jag skulle skrivit i ooc ist att inget fungerade
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad för sunt förnuft och då vart det för att jag använde tjänstevapen när jag var inte i tjänst men det var rätt länge sen och var rätt ny på att rp men det jag lärde av mig av det var att man ska tängka mer innan man gör något och man ska inte använa tjänstevapen när man inte är i tjänst
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sagt det till achoo att jag skulle gör en anmälan på han och skulle bara gjort en banöverklagan om dagen ist för att göra en ny direkt
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte säga något dumt till nån support och ska även använda ooc chatten så folk fattar vad som händer. och göra en banöverklagan om dagen ist
Har du läst våra regler? Ja