Accepterad Spanaren | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spanaren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Spanaren

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198206195861/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Spanaren

Vad är din discord tagg? kungfu#9027

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Bug Exploit, Halv-OOC In-Game. Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde buggen kanske vilket inte jag visste va en bugg till en början, vissa frågade hur jag kunde göra grejen jag försökte förklara och göra rätt ifrån mig men blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När man stod nära fönstret så kunde man sitta på stolen genom att trycka G. Jag gjorde det och de frågade hur jag gjorde det jag försökte förklara för att inte bli bannad av fusk eller liknande ville förklara till dem min oskyldighet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är fel från min vinkel men rätt från er vinkel utan att ni vet min förklaring.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för jag råkade slå i sjukhuset. Jag hade en trevlig konversation med admin tror jag och jag förklarade mig och han unbanna mig samt tog mig in på en intervju för whitelist,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte försökte förklara hur jag gjorde det för jag upprepade händelsen men ville inte ankas för fusk så i den tidpunkten ville jag förklara mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka