- Förbjuden
- Meddelanden
- 181
- Reaction score
- 9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? HotBOmmer#9441
Hur gammal är du? 13
Hur många timmar har du på Fivem? 152
Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill styra ställa få satt alla får sin bil lagad till ett bra pris
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har byggt mycket bil med pappa meckat motor och såna grejer
Berskiv din karaktär? min karaktär heter Albin Vattensson han är 18år gammal han har en storebror en pappa ingen mamma hans mamma dog när han var 12år gammal när han blev 18 köpte han en lägenhet flickvän han blev mer och mer kriminel han började med droger men sen en dag lämna hans flickvän honom han började med droger då,
Hur ofta kommer du vara inne? 3timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja jag har det!
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? HotBOmmer#9441
Hur gammal är du? 13
Hur många timmar har du på Fivem? 152
Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill styra ställa få satt alla får sin bil lagad till ett bra pris
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har byggt mycket bil med pappa meckat motor och såna grejer
Berskiv din karaktär? min karaktär heter Albin Vattensson han är 18år gammal han har en storebror en pappa ingen mamma hans mamma dog när han var 12år gammal när han blev 18 köpte han en lägenhet flickvän han blev mer och mer kriminel han började med droger men sen en dag lämna hans flickvän honom han började med droger då,
Hur ofta kommer du vara inne? 3timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja jag har det!