Accepterad spagetti41i | Ban överklagan[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

spagetti41i

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enormousAndHairyBalls/

Ditt Hex-ID: 1100001075dfec7

Vad är din discord tagg? Spagett41#5359

Vem var det som bannade dig? linus

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag petade en polis i 12 kilometer i timmen när jag skulle åka bort från piren vilket inte ens var med meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom till piren och ser en snubbe jag känner ha problem med polisen, när han blir tagen av denna polisen öppnar jag dörren för att han ska kunna hoppa in i den. När jag gör detta springer flertalet personer fram till bilen samtidigt som jag backar och ser då inte att jag råkar backa på en person som kör som en karaktär som är klädd i helsvart och är typ 1.20 meter lång (såg honom när jag kollade på klipp efter). Sedan gasar jag fram lite i typ 12 kilometer i timmen samtidigt som jag vrider min kamera framåt, och märker då att polisen som försökte ta han jag plockade upp står framför. Jag råkade då liksom peta honom, då i 12 kilometer i timmen och inte alls var med flit så att han ramlar över. Eftersom han var efter personen jag precis plockade upp säger jag förlåt precis innan jag åker. När jag väl är påväg ut springer en person rakt emot min bil, som jag då inte alls siktar på med flit vilket man ser i mitt klipp och blev troligtvis påkörd på grund av det. Jag lämnar av personen vid ett annat garage och precis efter blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Utifrån det staff såg var det en rättvis ban. Utifrån min synvinkel kunde jag knappt se den första personen då han först och främst var klädd i helsvart, och körde som en kort karaktär samtidigt som han stod bakom en snubbe som höll på att hoppa in i sätet han stod bredvid så det var omöjligt att se. Polisen var ren olyckshändelse och var inte alls meningen att köra på, det var dessutom väldigt långsamt då jag märkte att han stod framför och försökte bromsa in men det var försent. Den sista personen får helt ärligt skylla sig själv. Jag har klipp på det och han springer rakt emot bilens öppna dörr så om ni vill se klipp för att bevisa det är ni varmt välkomna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Osäker men nybörjarfel samt banns jag fått överklagade, för att dom varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt varit mer vaksam om personerna som fanns runt om bilen, det blev dock en väldigt hastig situation och det var flera människor som plötsligt sprang upp mot bilen samtidigt vilket jag inte var beredd på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt ta det mer lungt och tänka på personerna som befinner sig runt om bilen i en sån situation även fast det är så många som det var just då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

din ban överklagan har godkänts då det värkar som du lärt dig av din ban hoppas detta inte kommer upprepas!

Tillbaka