Accepterad Spaden | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag vill helst inte säga då alla kan se de på forumet.

Vad är ditt discord namn? ghfgfgh

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hassan Abdullah 25 år gammal, han och hans lillebror vid namn Karl växte upp i ett stökigt område i Stockholm. Dom brukade göra mycke bus send på kvällen när dom bara va 12 år gammla. Hassan brukade också jobba med bilar och mopeder efter skolan då han tyckte att de va väldigt kul så man kan säga att Hassan har ett bil intresse, Hassans dröm är att jobba med bilar när han blir äldre. Efter några år så blev deras mamma väldigt dålig så hon blev inlagd på sjukhuset. Hassan och Karl va helt förstörda och kände att hela världen precis hade gått under. Efter några år när Hassan och Karl hade fyllt 16 år så hade deras mamma gått bort och de klarade inte pappan så han valde att sticka vilket gjorde de väldigt tufft för dom båda. Dom fick stanna hos deras mormor där dom hjälpte till. Under hela denna tiden så hade Hassan gått i skolan men efter att hans mamma dog så blev han bara sämre och sämre i skolan vilket gjorde att han började skolka väldigt mycke och han började hänga med fel personer, så han kom in på helt fel spår. Efter några år så hade både Hassan och Karl fyllt 19 år, Karl valde att flytta ut vilket gjorde så att Hassan också blev sugen på att flytta ut men eftersom att Hassan inte hade pengarna till de samt betygen så gick de inte men precis så fick han ett sms på sin telefon, de var från en vän han gick i skolan med, i smset stog de "Hej Hassan! Jag har precis flyttat ut till en stad som heter Unive och jag undrar ifall du vill hänga med. Hassan svarade direkt att han skulle med så han packade allt och flyttade dit. Hassan försöker nu bli anställd på mekonomen som alltid har varit hans dröm jobb, Hassan har alltid haft att jobba med bilar som sin dröm så Hassan satsar allt för att få detta jobbet.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, han tänker på alla runt sig så att ingen har de tufft eller jobbigt, han är väldigt snäll och han är väldigt modig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hassans framtidsplaner är att han ska få jobb på mekonomen eller något liknande som handlar om bilar då han alltid har älskat att jobba med bilar ända sen han var 7 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och utvecklade scenarion, jag är också väldigt social så att skapa roliga och långa scenarion är inga problem för mig då jag älskar att rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall jag har möjligheten att vinna ett scenario så kanske jag ska låta motparten vinna så att alla har de roligt i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad på Unive 3 gånger tror jag under en 2/1,5 års period, men jag har utvecklats sen dess och lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logg (betyder att man loggar ut ur servern i ett pågående scenario), vdm (använder sitt fordon som ett vapen), rdm (dödar någon utan bakomliggande scenarion), fear rp (Att man väljer att inte värna om sitt liv).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka