Accepterad Spaden | Medlem ansökning [Lukas

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill helst inte ge ut då de är public på forumet

Vad är ditt discord namn? rocky17k.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ian Grönsson, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Väldigt hjälpsam, snäll och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ian är 26 år gammal och har haft en rätt tuff men lärorik uppväxt, Han kommer från en familj där han tidigt fick lära sig att klara sig själv, vilket har gjort honom både självständig till väldigt hjälpsam och snäll. Han har alltid haft en drivkraft att bevisa sig, både för sig själv och för andra, han har också testat på vissa vägar i livet, vissa lagliga och vissa inte. Just nu försöker Ian hitta sin plats i världen och jobba upp sig i någon verksamhet. Samtidigt dras han ibland tillbaka till sina gamla spår i livet med snabba pengar och spänningen som lockar. Framtiden är osäker men Ian är redo för att ta alla risker för att lyckas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidra med engagerat och genomtänkt rp där jag spelar en intressant karaktär med en hjälpsam förmåga. Jag gillar att skapa roliga och välutvecklade scenarion som är roliga hos alla parter och jag vill kunna hjälpa nya till servern att komma igång så att alla kan ha de lika roligt som mig när jag rpar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte bara fokuserar på att din karaktär ska vinna varje scenario, utan att du också hjälper till att skapa en bra och spännande upplevelse för den du spelar mot. Ibland innebär det att du låter din karaktär förlora med flit så att motparten ska kunna ha en chans att känna att scenariot har varit roligt och känna att dem också är vinnare och inte bara jag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad 4 gånger nu tror jag och jag har spelar fram och tillbaka på Unive i runt 2 år nu men har också tagit långa pauser igenom min tid på Unive och fivem och jag minns inte så mycket av mina bans men den senaste var att jag hade precis kommit tillbaka till fivem efter ett halv år och valde att rpa kriminell men nackdelen var att jag hade glömt lite hur man ska rpa så de blev lite fel men nu är jag tillbaka och har lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, combatlogg, vdm, powergaming 1 och 2, fail rp, fear rp, copbait, nlr, metagaming, reaction rp och den viktigaste är sunt förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka