Nekad Spaden | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? @xanax191

Vem var det som bannade dig? boten_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-13 225316.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick in på severn med fusk, fullt medveten om att jag riskerade min karriär på servern. Det var inget misstag utan jag visste vad jag gjorde hela tiden men ändå fuskade jag vilket jag ångrar så otroligt mycket. Jag har insett under min ban att jag gjorde bort mig rejält och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern som vanligt enbart för att åka runt och ha social rp med mina vänner. Jag bestämde mig för att åka ut sålänge då min vän inte var inne på serven ännu så jag åkte runt lite i grove street med en bil som jag hade hittat utanför huset, men då så kom en gul bil och började köra efter mig, jag visste att personen i bilen skulle börja skjuta så jag saktade in för att prata med personen o han hoppade ut och började skjuta så jag körde runt hörnet och sköt ner han, efter en stund så kom det en till bil full med folk och det var då jag satte på fusket då jag inte trodde det var en så stor grej just då men nu med tiden så jag insett hur dumt det var av mig, jag hoppade ut med vapen och han som satt i mitten hoppade ut i farten så jag dödade han sen hoppade alla andra ut och jag dödade dom också, några minuter senare så levde alla igen och antagligen bestämde sig för att hitta mig och döda mig så det var de dom gjorde, jag körde snabbt iväg från dom med med tiden så kom det bara fler och fler folk, jag bestämde mig för att stanna på en väg då jag visste att jag ändå var körd, så jag hoppade utt och riktade men folk bakom mig hoppade också ut så jag sköt ner så många jag kunde tills jag själv blev dödad av vad jag gissar var poliser.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban, det var mitt beslut att gå in med fusk på servern från första början för att användas mot andra spelare inne på servern för min vinst. Under denna ban har jag insett hur stort alvaret i händelserna är, hur jag visade att jag var en väldigt omogen spelare och hur respektlös jag var mot spelare, staffs och ägaren 320. Jag borde aldrig ha fuskat på Unive. Jag ber om en sista chans att visa hur mycket jag har ändrats som spelare men också person, jag vet att ni säkert har haft spelare som mig tidigare dom fuskat och sen vill ha unban, men jag vill be så hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas att ni kan lita på mig en sista gång så jag kan visa att jag inte kommer fuska någon gång igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte hur många gånger jag har blivit bannad runt 6 gånger men ett flertal av dom gångerna har varit felaktiga. Den senaste bannen jag fick var i vintras där jag grovt powergamimade på 2 spelare inne på servern. Jag hade tagit en väldigt lång paus från fivem, jag valde att köpa krim på servern när jag var test medlem men jag insåg inte att jag hade glömt av små saker som kan leda till konsekvenser. Jag gick in på servern utan att tänka och glömde bort att rpa med rösten och /me. Tyvärr kommer jag inte ihåg mer av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte fuskat överhuvudtaget. Oavsett hur enkelt och kul det kan vara så SKA man inte använda det i servern, Jag visste såklart vad jag gjorde men jag insåg inte då att jag precis hade förstört min karriär på servern och vänskap som jag hade med folk ingame. Jag borde aldrig fuskat och jag ångrar det varje dag som går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag vuxit som person och insett att jag förstört för spelare och för servern. Jag har börjat ta rp mer seriöst och kört på 18+ serverar och insett hur mycket roligare det är att rpa istället för att skjuta och fuska. Jag känner mig redo som person att komma tillbaks till Unive och jag hoppas ni kan ge mig en sista chans att bevisa för staffs och för ägaren att jag aldrig kommer fuska mer och att ni kommer se en stor förbättring från mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka