Spacesport
Icke Medlem
- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6740Gugga/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Spacesport#5115
Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Alex och är född 1999 och har en mamma som heter Elsa och en pappa som heter Karl. När Alex var 16 år så flyttade han från sin hem stad på grund av att han fick ett bra jobb. Han har inte så lätt att bli arg när folk pratar med har och han är social. När han var liten så gillade han inte skolan och det var många dagar han skolkade på grund av att han inte hade kompisar och var mobbad. Alex har ett stort bil intresse och ett av hans drömjobb är att jobba på Falck, Mekonomen Eller hos polisen. Det om Alex jobbar som nu är på Postnord och han håller på att spara till en bmw
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till ett bra rp och göra servern till en bättre plats för folk att vara på
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med många som spelar på och att den har ett bra rp. En annan sak som gör att jag vill spela på unive är för att det är många som är snälla och bra på rp
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade på Twitch där jag hittade COSMO sen har jag en kompis som spelar på unive som sa att den var bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att sprida glädje och få bättre rp och få vännar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att sprida glädje och börja jobba hos Falck, Mekonomen Eller hos polisen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Spacesport#5115
Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Alex och är född 1999 och har en mamma som heter Elsa och en pappa som heter Karl. När Alex var 16 år så flyttade han från sin hem stad på grund av att han fick ett bra jobb. Han har inte så lätt att bli arg när folk pratar med har och han är social. När han var liten så gillade han inte skolan och det var många dagar han skolkade på grund av att han inte hade kompisar och var mobbad. Alex har ett stort bil intresse och ett av hans drömjobb är att jobba på Falck, Mekonomen Eller hos polisen. Det om Alex jobbar som nu är på Postnord och han håller på att spara till en bmw
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till ett bra rp och göra servern till en bättre plats för folk att vara på
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med många som spelar på och att den har ett bra rp. En annan sak som gör att jag vill spela på unive är för att det är många som är snälla och bra på rp
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade på Twitch där jag hittade COSMO sen har jag en kompis som spelar på unive som sa att den var bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att sprida glädje och få bättre rp och få vännar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att sprida glädje och börja jobba hos Falck, Mekonomen Eller hos polisen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej