Dubbelpost Spacesport | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spacesport

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6740Gugga/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Spacesport#5115

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex och är född år 1999. Alex har en mamma som heter Elsa och en pappa som heter Karl samt en bror som heter Gunnar alla de bor i en stad lång bort. När Alex gick i 5 så var han mobbad och skolan gjorde inte något så när han skulle börja 7 så bytte han till en skona som var mycket bättre. När Alex fyllde 16 så valde han att flytta till staden unive på grund av att han fick ett jobb på postnord där han jobbar kvar än idag. Om Alex fick bestämma så vill han jobba på Mekonomen eller hos polisen. Alex är bra på att hantera stress och han har inte så lätt att bli arg han är även väldigt social av sig. Ett av Alex störas intressen är bilar och den bilen han vill spara till är en bmw m2 eller någon typ av Audi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vill få ett bra rp på servern och göra servern till en bra plats för alla att vara på, att kunna skriva på blocket och Twitter skulle underlätta när jag vill tillexempel köpa eller sälja bil

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med många som spelar på och att den har ett bra rp. En annan sak som gör att jag vill spela på unive är för att det är många som är snälla och bra på rp

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade på Twitch där jag hittade COSMO sen har jag en kompis som spelar på unive som sa att den var bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill att börja jobba på Mekonomen eller hos polisen samt ska all som jag spelar med ha roligt. Jag vill även att det ska bli mindre lalla så fler kommer in på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill att alla ska känna sig välkomna och att alla ska ha möjligheten att bli bra på rp så att servern blir bättre jag vill även börja hos polisen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte aktivt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka