Accepterad Spacesport | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spacesport

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/543242456/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Spacesport#5115

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Larsson och är 30 år gammal. Viktor har en mamma som heter Elsa en pappa som heter Karl han har även en bror och han heter Gunnar men alla de bor i en stad som ligger väldigt långt bort. När Viktor gick i femman så vart han mobbad av ett gäng i skolan men skolan gjorde inte något åt detta så när han började i sjuan så valde han att byta skola och på den skolan så var det mycket bättre och han trivdes väldigt bra på den skolan och gick ut grundskolan där. sedan så fick han ett jobb på postnord men han tyckte att det vart för långtråkigt så att han började på mekonomen och senare på polisen och på polisen så jobbade han väldigt länge och han vart kommissarie och det var väldigt länge som han jobbade där, Men sedan så valde han att jobba på räddningstjänsten en kort stund innan han flyttade till en annan stad och där så jobbade han på en bilfirma och sedan polis men nu så har han valt att starta ett nytt liv här och försöka få ett bra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag gillar och rpa och jag kan alla regler så jag kommer att ha bra rp och försöka höja den på servern. Jag vill kunna komma tillbaka på servern då jag var medlem är innan jag bytte server men nu så vill jag komma tillbaka. Jag kommer att bidra med många roliga scenarion och jag kommer att vara aktiv och trevlig mot alla som spelar på servern sedan så kommer jag att hålla koll så att alla regler att följs och kontakta staff i report så att de blir så hög rp som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra rp och roliga scenarion så att flera vill spela på servern och kommer att ha roliga minnen från Unive sedan så kommer jag att hålla koll på olika typer av regelbrott så och kanske skrive report om någon gör ett så att rp nivån höjs

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med det är att man inte bara ska spela för egen vinst utan att det ska vara roligt för båda parter i det scenariot

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom streams och en kompis

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka