Spacesport
Icke Medlem
- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6740Gugga/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Spacesport#5115
Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex och är född år 1999. Alex har en mamma som heter Elsa och en pappa som heter Karl samt en bror som heter Gunnar och alla de bor en stad långt bort. När Alex gick i 5 så vart han mobbad och skolan gjorde inte något så när han skulle börja 7 så bytte han skola och den skolan var mycket bättre och han trivdes bra där. När Alex fyllde 16 så valde han att flytta till unive på grund av att han fick ett jobb på postnord där han jobbar kvar än idag. Om Alex fick bestämma så vill han jobba på Mekonomen eller hos polisen. Alex är bra på att hantera stress och har inte så lätt att bli arg men om någon typ börjar och slåss så kan han ge ett slag tillbaka. Alex största intresse bilar och den bil han sparar till är en bmw m2, m4 eller någon typ av Audi
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlen på unive för att jag vill få ett bra rp och göra servern till en bra plats för alla att vara på. Att kunna skriva på blockat skulle underlätta när jag tillexempel ska köpa och sälja bilar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med många som spelar på och att den har ett bra rp. En annan sak som gör att jag vill spela på unive är för att det är många som är snälla och bra på rp
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade på Twitch där jag hittade COSMO sen har jag en kompis som spelar på unive som sa att den var bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att komma lång och bli så bra på rp som möjligt jag vill också börja jobba hos polisen eller Mekonomen jag vill också köpa en fin bil och ett hus
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att jobba hos polisen eller kanske Mekonomen jag vill också göra så att så många som möjligt börjar spela på unive och de ska jag uppnå genom att få så bra rp som möjligt och att alla ska ha roligt när de går in på unive och skaffa vänner. Jag vill även skapa bra scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte aktivt
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Spacesport#5115
Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex och är född år 1999. Alex har en mamma som heter Elsa och en pappa som heter Karl samt en bror som heter Gunnar och alla de bor en stad långt bort. När Alex gick i 5 så vart han mobbad och skolan gjorde inte något så när han skulle börja 7 så bytte han skola och den skolan var mycket bättre och han trivdes bra där. När Alex fyllde 16 så valde han att flytta till unive på grund av att han fick ett jobb på postnord där han jobbar kvar än idag. Om Alex fick bestämma så vill han jobba på Mekonomen eller hos polisen. Alex är bra på att hantera stress och har inte så lätt att bli arg men om någon typ börjar och slåss så kan han ge ett slag tillbaka. Alex största intresse bilar och den bil han sparar till är en bmw m2, m4 eller någon typ av Audi
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlen på unive för att jag vill få ett bra rp och göra servern till en bra plats för alla att vara på. Att kunna skriva på blockat skulle underlätta när jag tillexempel ska köpa och sälja bilar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med många som spelar på och att den har ett bra rp. En annan sak som gör att jag vill spela på unive är för att det är många som är snälla och bra på rp
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade på Twitch där jag hittade COSMO sen har jag en kompis som spelar på unive som sa att den var bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att komma lång och bli så bra på rp som möjligt jag vill också börja jobba hos polisen eller Mekonomen jag vill också köpa en fin bil och ett hus
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att jobba hos polisen eller kanske Mekonomen jag vill också göra så att så många som möjligt börjar spela på unive och de ska jag uppnå genom att få så bra rp som möjligt och att alla ska ha roligt när de går in på unive och skaffa vänner. Jag vill även skapa bra scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte aktivt