Nekad Spacesport | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spacesport

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? spacesport

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu den närmaste tiden kommer jag att kunna vara ganska aktiv eftersom att det är lov och när skolan börjar igen så är jag aktiv från ca 16:00 till 22:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? totalt ca 1,5 men har tagit lite pauser från rp

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/927000848075218964/1054343024282435584/IMG_0653.jpg (Vet inte om ni kan se bilden men många var länge sedan då jag inte kunde något om rp)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så ska man se till så att alla på servern beter sig och kunna avlasta staffteamet då det har viktigare saker att göra. Som server vakt så ska man skydda servern från lallare och annat då detta kan skada servern och dra ned på serverns ryckte vilket leder till att inte lika många skulle vilja spela på den. Som servervakt så ska man sköta sig och hålla sig till reglerna så att vanliga spelare som kanske inte kan så mycket har något att hålla sig till och så att man kan hjälpa det. En server vakt har perms till att kicka folk och att sv banna de ifall spelare inte skulle sköta sig för att man ska få göra det så måste man ha klipp på det så att man vet att det faktiskt gjorde fel och ifall en staff kanske måste förlänga bannen, det är väldigt viktigt att man som servervakt har en hög rp nivå men ochså att man inte abusar sina perms som man får tillgång till. för mig så är servervakten en extra hand till staffsen.
Sv ban =en timme ban.
kicka= man blir kickad från servern men man kan joina direkt efter.
Kort så är servervekternas uppgift att kunna avlasta staffteamet då det har viktigare saker att göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag är snäll och jag kommer att att hjälpa folk som inte har så mycket rp erfarenhet jag är även aktiv på servern. jag har även bra koll på grundreglerna som är viktigt att ha koll på när man spelar. jag kommer även att banna folk som bara vill förstöra men är det ett större brott så kommer jag att tillkalla staff som kan je det en längre ban så det inte kan förstöra mer.
Jag vill även bli det för att jag skulle säga at jag äör mogen och jag har en bra rp nivå, Jag kommer alltid att vilja serverns bästa om jag blir servervakt och jag kommer att försöka hjälpa till att höja rp nivån och få bort alla lallare som inte vill spela för att ha kul utan att det vill förstöra för det andra som verkligen försöker. Jag kommer även hjälpa nya spelare om det är någor som det inte förstår och försöka förklara det som det inte förstår till det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ag skulle säga att abuse och korruption är ganska så lika varandra men jag skulle säga att det är om jag tillexempel är i ett scenario och skulle dö så ressar jag mig för att jag inte vill förlora vilket absolut inte är okej om man blir server vakt. Alltså om man använder sina perms i et scenario för att få en fördel i det.

vidare till muntlig interju, du har 48 timmar på dig lycka till 🎓

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka