Accepterad SpaceGaek | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpaceGaek

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199175599592/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Mr.SexyMan#1959

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Richard är orangehårig man, Född 1988 i Finland och uppväxt där med sin familj på endast en mor och far men inga syskon. När Richard var 15 åkta han och sina föräldrar till Sverige för första gången och dom stannade där för en vecka. Richard var bara där en vecka men han blev helt kär i Sverige, Så när han fyllde 24 så valde han att flytta till Sverige och började jobba med att sälja lyx bilar tills han fick sparken av sin chef vid 28 år pågrund av att företaget hade svårt med pengar och hade inte råd med att betala allas lön så ungefär hälften av alla som jobbade där blev utan jobb. Richard var blev förkrossad för att sälja bilar var hans grej, Det är typ en del av han. efter tre månader av att söka jobb så fick han ett jobb på Ica han gillade det inte med det var enda jobbet han fick då. Han jobbar där i 5 år och men nu har han slutat sitt jobb och ska leta efter ett nytt jobb helst att sälja lyx bilar igen eller något nytt och intressant. På Richards fritid gillar han att träffas upp med sina vänner och göra något spännande eller bara ta och röka bakom en butik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag ska kunna liksom hjälpa med sprida positiv glädje och jag tänker att jag skulle kunna jobba med lite vad som helst om det behövs och för de flesta jobben behövs just medlemskapen och jag tror att jag kommer kunna utveckla mitt rollspel genom ett bättre jobb och har möjlighet till bättre mer saker på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli så intresserad av unive är att jag tycker att det är en väldigt proffsigt gjord server som väldigt många spelar på jämfört med andra serverar i Sverige. Eftersom det finns så många som spelar på servern finns det även mycket personer inom falck, sjukvården etc som kan hjälpa till när man behöver och det är ett stort +för mig

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom några vänner som har kört RP ganska länge och dem sa att jag borde testa Unive och att det är "THEEEE SHIT" så jag testade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bättre på T.EX reaktioner i RP och så att alla runt mig får en mycket bättre upplevelse. Och att helt enkelt sprida glädje är mitt mål för RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som mål på Unive har jag att jag vill kunna jobba på de jobben som man har hyfsat bra lön helst som nån bilförsäljare eller något annat intressant jobb. Eftersom man måste kunna försörja sig om man har en dyr villa eller annat. jag skulle också vilja vara igenkänd när jag är inne på servarna alltså få många kontakter och nya vänner på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej enda servern jag spelar på är Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka