Nekad SP3D0N | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SP3D0N

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198424701506

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Larm

Vad är ditt discord namn? REAL_LIAM#8350

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Liam Rehnvall.
Jag är uppvuxen i staden sen liten och alltid varit en glad och skötsam kille och gillar att vara med vänner och familj. jag är alltid glad, rolig och försöker att hitta på roliga aktiviteter. Mina intressen är Bilsport och allmänt om bilar, har haft intresse för bilar sedan jag var väldigt liten för farsan har alltid varit det också. Jag skulle vilja jobba som mekaniker i livet. Livets dröm är ju alltid att vara racingförare på bana. Älskar att vara på piren för att gillar att gå runt och kolla på andras bilar som dem har mekat med och fixat dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill förbättra rp:n och förbättra servern så mycket jag kan göra. hålla regler och se till så att andra sköter sig

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker att Unive är en bra server och rolig att spela på

Hur hittade du Unive? Min brorsa tipsade om den så testade att spela på den och tyckte den var jättebra så spelar fortfarande på den och kommer göra det i all min framtid

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill spela ett spel som har så realistiskt persperktiv som möjligt för tycker sådana grejer är roligast att spela. man lever in i sin roll mycket mer då.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra staden till ett bra samhälle och att köra roliga och coola bilar och att ha väldigt roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka