Accepterad SP3D0N | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SP3D0N

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198424701506

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Larm

Vad är ditt discord namn? REAL_LIAM#8350

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Rehnvall han är en man. Han är uppväxt i en liten by vid namnet Eksjö. Han är 22 år gammal och bor i Eksjö. I hans familj är han, 3 syskon och hans föräldrar Hans mamma är från Örebro och hans pappa från Mariannelund.

Han har växt upp bland ett bra hem med glädje och omtänksamhet. Hans pappa är egenföretagare sen tidig ålder och familjen betyder allt för han. Hans mamma har alltid jobbat i klädaffär och familjen alltid betytt väldigt mycket för henne

Mamma och pappa är dem som har köpt kläder, mat, dricka och skor till mig. När jag började i mellanstadiet så började jag träffa nya kompisar, men ändå var man mobbad som liten, och mådde väldigt dåligt under min tid på högstadiet och fick inte så bra betyg men kom ändå in på ekonomi som var en ny start i hans liv. Sen när man började gymnasiet valde jag ekonomi och finans för ville börja jobba hos pappas företag som ekonomiansvarig, och när man började med folk som har lite samma intresse så blev det inte att man blev mobbad längre. Sen i gymnasiet så träffade jag en tjej jag blev jättekär i. Vi var ihop i 1 år, men jag fick reda på att hon hade varit otrogen, så jag gjorde slut och blev hjärtekrossad. vid den tidpunkten blev det att jag inte mådde så jättebra, men jag krigade på och tog min examen och fick dem bästa betygen i skolan och då fick man en push och ville bara ännu mera grejer. Vid denna tidpunkt var jag 19 år. Och mina intressen nu är att börja jobba som säljare på en bilfirma som exempel och börja där som ett jobb, för tycker både ekonomi och bilar är roligt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är mogen och tycker att jag passar bra in i communityn. Jag älskar rollspel och jag skulle säga att jag är bra på det.
Servern är underbar och jag kommer spela på servern dagligen.
Staffen är aktiva och servern är väldigt seriös. Jag vill bidra till en bättre miljö på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern har ett supertrevligt community och det är den bästa rp servern jag spelat på.

Hur hittade du Unive? kompisar tipsade om server och har kollat lite på twitch på den också

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på att rollspela och jag känner att jag har blivit mycket bättre på att leva in i min karaktär och tycker det är roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? itt mål är att få börja jobba på en bilfirma eller på mekonomen, för tycker dem jobben är roliga och ha en sån trevlig stund i staden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda och så kommer det förbli om jag blir medlem

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag har ingen bråtska Report

Tillbaka