Nekad sp22 | Medlem ansökning [Drydiman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? evox22

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Petterson . Olof är 23 år gammal . Olof är hel svensk . När Olof var 7 år så spelade han hockey , han spelade hockey i 3 år han gillade det men sen så blev det för mycket .Olofs morfar och farmor lever och dem stöttar Olof mycket .Olof började i fotboll när han var 10 då blev han ganska bra men när han gick ut 9an då slutade hna med fotboll för att han inte orkade mer med fotboll . Olofs pappa dog när Olof var ung så han är ganska ledsen över det men det var när han var 10 år så han har typ gått förbi det men om någon nämner det så blir lite ledsen . Men Olofs mamma var en väldigt bra mamma för hon stod upp för Olof vad som en hände . När Olof började skolan så hatade han skolan men sen så började Olof gilla skolan , han fick typ top betyg i alla ämnen . Olof gick i naturvetenskap när han gick ut gymnasiet har han inte haft ett jobb men han vill bli polis . Olof gillar att åka snabba bilar . Olof gillar att prata . Men om någon person kommer fram till han och retar han då blir Olof sur som ett bi . Olof älskar julen . Olof gillar att titta på bilar . Olof är en ärlig kille . Olof är snäll .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat mycket på senaste och jag har känt att detta är en bra server så jag vill bli medlem . Jag läst alla regler för medlemskap och grundreglerna . Jag kommer göra roligt i alla scenarion . Jag kommer inte bryta mot någon regel . Jag vet hur man gör så att det blir roligt för båda . Jag är lojal medlem . Om jag blir medlem kommer ja att köra mycket mer . Jag kan prata med alla . Jag är väldigt unik vilket gör min samtal med person längre .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska göra det roligt för båda parterna . ett exempel är att om man blir stoppad av polisen så kör man inte bara iväg utan man stanna och snackar med poliserna och sedan fortsätter

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna RP servern genom mina kompisar i min skolan. Jag är också svensk så jag försökte hitta svenska RP servar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka