Nekad sp22 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180884911/

Ditt Hex-ID: 110000148c12baf

Vad är din discord tagg? evox #9443

Vem var det som bannade dig? JHN

Bild på banmeddelande: Skärmbild (12).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev ned skjuten och sedan låg jag död i typ 10 minuter och jag hade inte hört något skott eller någon person så jag trodde att scenariot var över . Så jag quitade för att jag var 12h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var fel eftersom jag inte hade hört ett skott eller person på 10 minuter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte eftersom jag väntade en bra stund och då trodde jag att scenariot var över

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja trodde scenariot var över så jag quitad och var 12h

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Fortfarande en typ av clogg. Dör man så dör man. Känns som man bör veta det efter 60 bans eller?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka