Nekad Sp0ky_ | Beslut Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Ditt discord namn: Sp0ky

Ditt Hex-ID: 11000014566d001

Vad för typ av beslut gäller det? Varningr 2

Vem/vilka tog beslutet? j.vi0

Varför tror du själv att beslutet togs? Spelar för egen vinning, Rpar ej på skador

Hur är beslutet felaktigt? Asså allt var it direkt felaktigt men hårt aa bannen och det där kan jag förstå för man ska inte släppa mig helt utan åtgärder. Kollar man liksom på min historik är den bra 1 ban på hela 2025 och 3 krim varningar totalt utan dessa 2 nu då. Liksom inte direkt att jag gör detta på en daglig vana och kollar man så försöker jag vara social och rpa för bådas del i scenariot skulle jag endast vilja spela för min vinning skulle jag blåst iväg i 300 utan att ens ge dom någon chans. Kollar man så kör jag inte ens över 100 så dom har flertal möjligheter att göra något men första 25 sekunderna utav scenariot väljer 1 av dom att skjuta mot mig sen 35-50 sek senare skjuter dom på mig igen återigen så väljer jag att rulla vidare på det o ge dom möjligheter. När han väll stannar sin bil framför mig och jag krockar i den tyckte jag väll att jag skulle gett upp men man kan alltid vara efterklok så tycker inte jag är helt felfri men tycker inte det där ska vara ban och 2 krim varningar tycker jag försökte bidra med en bra rp och social rp tills jag krockade med dom jag försökte iallafall.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: J.vi0 har allt

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Efter att vi gått igenom ärendet och det du skrivit står vi fortfarande fast vid beslutet. Klippen visar tydliga regelbrott, och de åtgärder som tagits är därför rimliga. Ärendet faller under brist på social Rp (spel för egen vinning samt bristande RP på skador).

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka