Sp0ky_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: Sp0ky_

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? Man kan även säga jag vill bli staff föra att styra upp saker just nu brister en hel del saker inom staff teamet som många inte lägger märke till som spelare utnyttjar. Sen va det ett bra tag sen jag var det och saknar det lite, jag kände liksom jag aktivit kunde göra en förbättring på servern. Sen att folk på servern hade alltid en staff som dom kunde vända sig till då jag alltid var aktivit typ fanns nån timme då o då jag inte var tillgänglig. Jag kunde agrumentera jag våga kliva in i alla situationer fanns inte ett ända ärende jag var partisk i, jag var liksom alltid rättvis jag lyssnade på spelarna och jag har förståelse för spelarnas sida också.

Även ifall jag it var staff så hjälpte jag fortfarande till som jag vore staff, kunde komma en staff ibland o fråga om hjälp liksom så jag har aldrig riktigt tappat suget om staff arbetet, har alltid hjälp till med det jag kan.

Dök det upp något 05 på natten o jag behövdes så var jag där, just därför vill jag bli staff igen för att folk ska kunna få hjälp även ifall kl är 05-07. När jag väll va staff så var jag 200% engagerad till staff arbetet och jag satte alltid spelarna först. Märker just nu spelare tappar lust för att spela delvis för mycket saker är unfear på servern alltid från bilar, åtgärder, handlings, osv många staffs låter dessa saker slida förbi även ifall det finns riktlinjer för dom orkar inte bryr sig.

Redan där visar man spelarna att man inte bryr sig och då kommer dom heller inte bryr sig om saker ifall staffs sätter en standard som är låg kommer spelarna också följa den, detta är något jag vill ändra på. Kollar man upp vad jag hade för prioteringar när jag var staff/mod sist så var det enbart att förbättra servern satte alltid spelarna/servern först hade logiska / förståeliga åtgärder som även spelarna fattade.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Så nu direkt här skulle jag säga rpn och bristen på kompetens/erfarenhet & kunskap sen att staffs inte vågar steppa in eller vågar inte argumentera, tycker att staffs ska våga argumentera om saker och våga kliva fram inte va rädda.

Sen att abuse vapen, bilar allt möjligt som kommer in eftersom visa staffs inte bryr sig längre som sätter en väldigt dålig standard som visar spelarna att dom inte bryr sig längre då tar spelarna också upp detta o gör lite vad som helst.

Känns liksom som man gick från att va i ett bra läget till att börja om från ruta 1 igen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man får gå över allt och börja visa en bättre standard och visa vi bryr oss och är engagerade på servern, visar att vi inte tolererar allt skit liksom spelarna trappar på staffsen men ger tillsägelse o tillsägelse o massa tomma hot.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du har lugn ton välkomnar dom i support och inte byter samtals ämne mitt i ärendet, man håller sig till ärendet och reder ut sakerna och därefter det e klart kan du ta nästa ärenden.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu är jag sjukskriven pga en operation jag har haft, så jag är hemma hela sommaren för liksom inte röra mig så mycket så jag har väldigt mycket tid över.

Hur länge har du spelat på Unive? 2021-2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope, jag kan anpassa mig till alla områdena

Senast ändrad:
Tillbaka