Antagen Sp0ky_ | Ansökan till Servervakt [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
880
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Sp0ky

Vad är ditt Hex:ID 110000148e4cebf

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Rätt aktiv skulle säga jag är bland dom aktivaste blivit mindre men skulle säga den ligger fortfarande på en hög nivå.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021 men gått upp o ner sagt upp rollerna här o där

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 22-24 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgift att visa medlemmar på rätt väg och hjälpa dom ifall Staffs inte e närvarande ifall en icke medlem eller medlem behöver hjälp i ett scenario typ att en kille mass RDM en hel folk grupp att du bannar hen som gjorde de och revvar alla och tar kontroll över situationen så det inte förvärras samt att du ska hålla en god ton mot andra på servern och hjälper dem som behöver hjälp. Jag vill även få bort dem som lallar o sådant tycker det är så jäkla tråkigt jag själv träffade en som lallade idag han lallade så mycket så det inte ens var roligt jag tycker man ska få lalla fast inom en viss gräns det är mitt mål inom SV att kunna få bort lallare, spelare som endast e här för lalla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Hjälpa andra på servern ifall dom behöver hjälp med något Basic som liksom att han blev rdm i ett scenario som jag e med i så inte Staffs behöver komma och vi behöver slänga bort massa tid på de eller ifall någon stream snipar någon och jag ser det liksom att jag kan ta hand om det o så skapa en bra miljö på servern så alla trivs jag vill att alla ska kunna ha bra RP utan att folk ska störa och VDM, RDM dem

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall du revvar din polare för han dör i ett scenario och han vill inte förlora sin AK-47 t.ex. Det innefattar vilket scenario som helst att du EJ ska revva ifall du ej har klipp eller liknade att du ska ha klarhet på att det liksom var ren RDM eller ifall du har på toggleid för att se vart alla e för att kunna vinna scenariot som jag själv tycker e usel RP ifall man gör så att man inte kan hålla sig utan att använda Perms för att vinna det tycker jag är rätt tråkigt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka