Accepterad sp00n89 | Whitelist ansökning [cr0zz] [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sp00n89

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198132718773/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? sp00n#1299

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ziko och har ursprunget kurd, han är 28 år gammal och är en väldigt bakåt lutat person. Han blev delägare på en pizzeria vid 25 års åldern och tänker inte på att stänga ner. ziko är är storebror till alla han ser inte olika på kulturer eller nationaliteter. zikos familj bor just nu i dubai och lever på pappas olje pengar, men det vill inte ziko. ziko är inte så bra med pengar och därmed har han höga summor att betala till kronofogden. ziko tycker väldigt mycket om driva företag då han kan hjälpa andra människor med sina behov allt från mat till en trevlig kväll ute på krogen.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tycker rp är riktigt roligt när alla är på en seriös nivå och inte bara meta-rp:ar. det är alltid kul att få träffa olika karaktärer och berätta historier och göra små öventyr.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att min käraktär har varit väldigt närvarande i multistaden senaste tiden samt att jag aldrig hamnat i problem med någon.

Hur hittade du Multistaden? hittade multistaden via searchbaren, spelade lite och verkade som rätt server för mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få skapa relationer och bedriva affär samt små sidehusstle jobb på helger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka