Nekad sp00n89 | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sp00n89

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Oscar Rosén

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 750

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har bra disciplin vilket jag vet är ett viktigt krav för att kunna vara chef speciellt inom polisen. Har som polis på servern nu i ca 3 veckor och lärt känna både han och hon samt få inblick hur det styrs från chefens sida. Är bra med att prata med människor samt är väldigt förstående av mig vilket är en väldigt viktig del som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ca 3 veckors erfarenhet inom kåren IG. sedan just som chef har jag gruppbefäls utbildning via FM(Försvarsmakten)

Berskiv din karaktär? Ziko Bolti har blivit lagens vänstra hand sedan han gick med i kåren, han ser rätt och fel som svart på vitt, Ziko respekterar alla och sätter allas likavärde högt på listan där bland annat allas frihet att få leva tryggt i unive. Ziko gillar alla människor och vill inte klank ner på folk som gör fel varken i tjönst eller de som begår brott utan försöker alltid förstå och sedan hjälpa efter möjliga åtgärder.

Hur ofta kommer du vara inne? Är IG 4-8h om dagen och är väldigt aktiv i DC(Discord) resterande timmar på dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka