sp00n89 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sp00n89

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Rosen

Vad heter du på discord? sp00n#1299

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar tills mestadels på vardagar då jag jobbar helger, är aktiv mellan 4-8 timmar per dag

Berätta om dig själv Är trevlig, snäll och gillar att vara social. Pluggar till ekonom på högskola och jobbar på helger, spelar då jag finner tid och har lust

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vilja bli staff för att jag tycker om unive och ser stor potential i serven, tycker att jag har väldigt bra koll på reglerna på servern och känner att jag som staff skulle kunna frånskilja seriösa rp:are från lallare väldigt lätt. Det värsta jag vet är lallare

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag känner att det är något som skulle hjälpa servern med att forsätta vara en roliga server att spela på oavsett om du är ny eller van rp:are

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt har fått lära mig spela på denna server samt spela generellt inom rp och skulle vilja bidra till de som också vill lära sig och utveckla sina ”rp:skill” har väldigt lätt för att få folk att lära sig samt bidra med deras kunskaper så jag hoppas att det är de som spelar på servern som kommer få mest användning av mig som staff

Har du några tidigare erfarenheter? Nej

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Skulle inte säga att jag har några alls, men är ju här för att bidra med det jag kan och lära mig successivt

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja väldigt lätt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Kör bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? blev godkänd till intervju tog 16 dgr av väntade samt snack med supports och mods men blev borttagen vid rensning av ansökningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka