Nekad Spöket Laban | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spöket Laban

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872910462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar Börjesson Lindsjö

Vad är ditt discord namn? Spöket Laban#9280

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han har haft en bra uppväxt och fått mycket kärlek från sina föräldrar varav bara en lever, han är 21 år och mår väldigt bra både mentalt och fysiskt och han är väldig intresserad av bilar och motorer och skulle gärna få ett jobb på Falck eller mekonomen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill börja jobba på falk och köra bärgningsbil eller mekonomen o köra och hjälpa folk med trasiga bilar. skulle kunna tänka autoexperten också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en väldigt välgjord server med duktiga staffs och det ger mig en helt annan spelupplevelse som gör det mycket roligare att spela.

Hur hittade du Unive? Det var en vän till mig som spelade fiveM så jag testade det en dag och då hittade jag multistaden som den hette då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej och det är av den enkla anledningen att jag inte hittat nån annan server som är så välgjord och har så bra och trevliga staffs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka