Nekad Spääd | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spääd

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc styling

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Spääd#8781

Hur gammal är du? 16 fyller 17 (06)

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 månad typ 7 dagar kvar till en månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att redan som btr chef har jag gjort allt mycket tydligare i dc samt fixar tex /ipad när det ska skicka fakturor vilket inte fans innan. Sedan här jag anställt mycket folk och som ni ser har det blivit mer aktivitet. Jag som chef kommer även att försöka utvekla lokalen men tex förslag på ett kontor vilket gör det till en bättre miljö. Har fixar en p-a som hjälper mig nu så vi kan hålla koll på alla våra anställda så vi får det bästa folket som jobbar och är aktiva. Kommer även fixa mer p-a som kan hjälpa till tex om jag är borta. Kommer sedan lägga till en daglig raport så jag får en mer inblik på ekonomin samt hur mycket alla tar in. Sedan allt under stående info är bra saker om jag har utvecklat. Finns säker saker jag kommer lägga till fast jag inte har i huvudet nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är btr så vet hur allt fungerar. Vilket är en stor fördel. Har skapat mycket aktivitet på sc. Mycket av detta står även i frågan över.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket jag kan. Ca 2-4 timmar på vardagar och ännu mer på heger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka