Nekad Southgard | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Southgard

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? southgards9235g8f923553hg

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karim Svensson, han är 22 år gammal han kommer från en foster familj på landet han rymde därifrån för att dom slog han och gav han inte tillräckligt mycket mat. Han gillade att fiska men inte med hans fosterfamilj. Hans riktiga mamma är från portugal och pappa från mexico. Han hade 3 brorsor men det var bara en av hans brorsor som hette miguel som flyttade till samma fosterfamilj. På den sista tiden har Karim gillat bilar och kört med dem väldigt mycket. Just nu jobbar Karim som skogshuggare men hans dröm är att jobba på Meckonomen. Karim pratar som en riktig svenne banan. Hans favortibilar är audi r8 och BMW e46. Han är så intresserad av dom för att hans pappa hade en väldigt cool bil när Karim var liten. Karim tycker om att greja med biler men han tycker mest om att jobba med motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och hög rp så folk känner sig trygga och att folk gillar att spela på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra det roligt för båda partner och inte spela för att vinna.Man ska spela så det blir roligt för båfa sidor av rpn i scenarion. Asså man ska spela så det blir kul för den andra partens sida också man ska inte bara ha kmul för sig själv tex pitta köra för op bilar på rån osv.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade den för mig när jag började spela fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka