Nekad Southgard | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Southgard

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198114493342/

Ditt Hex-ID: 11000010931539e

Vad är din discord tagg? Southgard#1431

Vem var det som bannade dig? maze4k

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ärligt talat så vet jag faktiskt inte och när jag skrev lite med han så skrev han att han fick order av 320 att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle bara testa min bil och se ifall den var skottsäker. Jag tänkte att flygplatsen var det bästa stället att göra det eftersom jag tycker att det är ganska skum rp att bara skjuta sådär. Jag vill också veta om mina bilar är skottsäkra så jag inte använder den i något skottscenario när den är det vilket hände en gång och då fick jag åtegärder för det. Jag åkte dit med 2 andra eftersom att dom också skulle testa sin bil. Vi kollar om den e skottsäker från alla håll och sedan när vi ska åka därifrån så ser vi maze. Vi skriver lite med honom i ooc och sedan när jag åker därifrån så bannad han mig. Vet inte riktigt på vilket sätt jag lallade. Jag avlossade heller inte ett enda skott, jag hade inte ens vapen på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja skulle säga att den är felaktig eftersom att jag vet inte vad jag gjorde för fel, sedan när jag skriver med han så skriver han att han har klipp på när jag lallade. Jag frågar honom om han kan skicka det men han iggar mig istället för att skicka klippet. Jag vet heller inte vad jag gjorde, han skrev bara att han fick order av 320 att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad för små saker och sånt. Den största bannen jag har fått är nog när jag cloggade. Det var när jag var ny till att rpa och inte kunde så jätte mycket om reglerna. Jag lärde mig av den bannen och alla andra banns också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte vad jag kunde ha gjort annorlunda eftersom jag inte vet vad jag gjorde fel eftersom jag inte har något klipp att kolla på eller att han inte skriver vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något eftersom jag inte gjorde något fel. Om jag gjorde det så vet jag inte om det och maze kan gärna säga vad jag gjorde för fel så jag kan lära mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka